Mi-ai spus să nu-ți scriu

Mi-ai spus să nu-ți scriu

__________________________

De ieri m-am sinucis, a apărut și-n ziare,

Azi m-am apucat iar de scris,  decizia ta zace

Într-un coș de gunoi,  frumos împodobit,

Se spune, când o femeie zice nu, să înțelegi da,

Este o minciună, o femeie este mai sinceră decât diavolul,

Tu nu ai timp de iubit, tu te agiți, memento mori, draga mea,

Să ne oprim la monumentul   poetului necunoscut,

Dintre ei, cel mai bun sunt eu, ah, coltura generala,

Generalul cult Kaphteala, orizont unde alergi?

La cabana  din Bucegi,  care este antică,

ne-am pupat în panică.

Mai qui est europeean? Vă spun eu, propriul alean.

Vitamina morții e  mortamina cu mult B.

Câte nu ne-am fi vorbit, dar în mine ai ochit,

mi-ai ucis inspirațiunea,  irunia mea lucinda.

BORIS MARIAN

Leave a ReplyAuzi clopotele?